::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, December 14, 2009

Gunung ABC

Yang ni pun mak aku request nak makan Tomyam so p la kan..
Aku makan pe ek..
Jap..Jap aku pk smula..

Kakak yang hepi cuz dapat makan kopok jek ihiks

Niela tomyam yang mak aku nak kan sangat..
Dalam banyak2 tempat makan, tomyam kat sini mak aku paling ske...

Tengok tu! berselera mak aku makan..
Ngan tomyam sayurnye..
Ngan rojak buahnye..
ngan nasi goreng cina nye...
ish..ish..ish..

Aku?
Aku cuma makan ABC jek....
almaklumla baru nak stat diet sebab sume baju dah tak muat huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

eh! cantek tak ABC ni?
Aisnye dia letak tengah2 dan isi2 kandungan (eh cam wat fail la plak) dia letak disekeliling ABC...
Rasanye?
tak bape sedap huhuhuhu


post signature


5 luvbites:

FIESYAH said...

mcm2 skill lak ABC skrg ni...dpt mkn nikmatnye....

achee_b165 said...

wah.. byknya entry makan2.. nyam2..
terliur tgk...slurrpp..

~p'na mama oja~

Emy Omar said...

ABC tu nampak menarik

ibu emy efy eqy said...

nampak cantik susunan ABC tu? lainnya tak pernah akak tengok susunan mcm ni.

masalah rasanya lah pulak!

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam enaaa....pekabo...sihat ker...nak jugak ABC tu...