::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, December 30, 2009

Bole ke?

Risaunye lahai..
Tak sangka anak2 aku dah besar belaka..
Skejap jek Kakak dah umo 7tahun malah skejap jek Kakak dah nak skolah kan..
Aku akui aku memang risau kan Kakak..
Aku risau yang remeh temeh jek tapi ntah r... tak tentu arah rasanye...
Dulu bila ujung tahun, aku ngan hubby rileks jek sebab anak2 tak skolah tapi kali ni dah kena pada aku.. Terbang gak la dalam 6..7rat sekali beli peralatan skolah drang...
Mak aiiii truk jugak ek..

Adik aku anto kat masjid..
Ha sorang ni lagi aku risau sebab dia kan ske wat pe'el..
Dibuatkan dia wat pe'el dia, aku tak tau r.. mujur dekat ngan aku..
Aku anto dari pagi hingga petang..Sian memang sian sebab cam takde rehat kan tapi nak wat camne..
Kalo tak skolah kan dia, mesti satu ari kelak dia akan dengki sebab Kakak umo 5thn dah skolah kan..
So nak taknak kena tawakkal je la...
Moga2 anak2 aku ok.. dan tak dibuli owang huhuhuhu

post signature

4 luvbites:

Nida said...

Insya Allah.. Yakin Boleh!!!!!

Dulu Kakak Mizah (anak Nida yg pertama) masa masuk darjah satu menangis, lama jugaklah 2 bulan.. Pastu lama2 dah ok.. cuma kita sbg ibubapa memang kena banyak bersabar terutama klu anak2 yang suka meragam taknak ke sekolah ni...

CuTeMiUt78 said...

insyallah blh.. yg penting.. ko kena kuatkan semangat.. jgn duk fikir yg -ve

sI tEDI said...

hakikat!!

selamat bersekolah kakak

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...tawakkal jelah ena oiii...anak2 kena la ni kena bagi ilmu awai2....anak2 la ni dah mmg kena antaq sekolah dari umoq 4 thn lagi...saya pon antaq anak3 dari umoq 4 thn....tak rugi...depa leh kembangkan otak depa tu sikit...dok umah pun bukan depa wat pa pun...