::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, December 7, 2009

Jeles tol aku

Ye..aku memang jeles banget..

Jeles sesangat ngan ko Lina sob..sob..sob..
Sampai ati ko wat aku dalam keadaan kejelesan sebegini..
aku jeles baru2 ni bila membaca
ENTRY ko
lalu aku tanamkan semangat yangmana dapat jek gaji trus aku ikut ko..
muahahaha poyo alasan sebeno aku kan ihiks..



HUHUHU
aku terpaksa sambar Rucini jek..cuz masa aku p Vincci, size kasut sume tinggal size 7,8 n 9 so mana muat ngan kaki ku yang ala-ala cinderela ni kan kan kan (sambil mengerdipkan mata) ahaks...
pastu p plak ke Bonia..
aduhaiii jmp kasut tu sbijik ngan purse n handbag aku..
Kalo aku pakai memang satu sut tol la tapi keciwa lagikkkkkkkkkkkk
yg ade saiz 4 aje huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
hamjadah sungguh!!!
Nape size 5 banyak yang abis ni..
ramai tol kaki ala2 size cinderela ni huh!

So aku beli 2 pasang ni je la..
Satu jenis bertumit dan satu lagi jenis tumit tebal..
Dua2 kaler itam cuz leh matching ngan sume baju terutama handbag

Dulu2 masa memuda dulu cheewaaaaaaahh...
aku ske pakai kalo baju ala2 krim gitu, aku pakai r kasut n handbag kaler krim n kalo baju ala2 itam, aku pakai r handbag n kasut kaler itam.. tapi masa zaman lom tawen dulu lagi dahsyat..
Pakai baju kaler pin, kasut pun mesti kaler pink..baju kaler ijo, kasut pun kaler ijo dan yang pasti kasut mesti pakai ikut kaler baju r huhuhu
bila ingat balik mak aiiii malu la plak tapi masa dulu memang trend camtu tau sebab bos aku pun pakai camtu gak terutama kaler pink ihiks...

psssstttttttttt tak best r brand Rucini ni...
memang dasar kaki yg RUNCING2 je best pakai, kaki yang cam aku ni huhuhuhu tak selesa langsung
aduhaiii... ade gak kena beli yg len ni huhuhuhu


post signature


9 luvbites:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ena...hamboihhh sakan membeli sampai 2 pasang sekali tibai...saya pun selalu gitu la kalau nak beli kasut yang dah berkenan tak dak saiz la plak....menciiiii.....

attyfir said...

aku pun baru2 nie g cari kasut..bila jumpa yg berkenan nan ado size..

SyuQ said...

terujanya tgk akak shoping...

Lina said...

tak mampu berkata2 hanya mampu gelak hahahahaha

Sitie BUm BUm said...

lama dh xpakai kasut tinggi. =)

ibu wawa said...

tak salah bergaya. bukannya selalu...

Nida n' Hanafi said...

Salam..

Ni lah perempuankan... sungguh rambang matanya..hehe (bercakap pada diri sendiri)

Unknown said...

Alimaz
tula masalahnye kalo kaki comei cam kita kan kan kan muahahaha

atty
kat sana byk pilihan atty, kat kuantan kureng..

syuq
truja ke.. meh coping skali meh ihiks

lina
hikhikhik tp tak slesa la plak la lina huhuhu

sitie bum bum
pasni try pakai ek..

ibu triple E
heheh tau takpe tp cam tak sesuwei jek

nida
hahaha tu yg tibai sampai dua tu sebab rambang ahaks..

Farasela said...

Wah...shopping sakan...jealousnyer!!!