::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 24, 2009

Chicken Rice Shop


Kali ni nak makan kat chicken rice shop..
Seperti biasa pas jek mak aku jalani rawatan fisiologi, aku pasti bawak dia p makan dulu sebelom amik Baby
Aksi Ibu yang kelaparan so terpaksa la makan tangan Kakak yg gebu itew dulu hehehe

Nie la nasinye...
dr takmo makan ase nak makan berpinggan2..
punyela best nasi drang, lemak jek..

Adik seperti biasa wat pangai.
Tak sah kalo kuar tak wat pangai..
Saje jek bikin Ibu mu ini menjadi hulk hogan kan huh!

Lime juices wif asam masin..
Paling aku ske tapi malangnye terlalu banyak sgt limau dia jadi pahit air ni..
so TAK SEDAP!!!!

Mak aku yang kusyuk makan Mee Curry Laksa...
Nampak tak kosi rodanye tu..
Aku siap suh dia makan kat atas lagi, kalo idak kitaorang makan kat depan kedai tu jek, tak best...

Chicken wing ade 2 ketoi jek..
Buat rugi ke pinggan jek..

Adik dari ngajuk2 alik2 bila disuap makan nasi ayam trus kusyuk makan..
'Gelang mainan' tu pun tak tanggal lagik..

Mentang2 Kakak dah kuruih so kena la makan banyak kan..
Yang Abah dia taram, yang Ibu pun dia baham..ampeh sungguh...

Ha ko! berpinggan2..
LICIN!!!

Cuba teka..cuba teka..
Bape hengget belaka?

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
RM10.35 ajorrkkkkk
ekekekekeke

Ekceli aku guna kupon daaaaaaaaaaaaaaa
Yang aku bayo tu cuma tambah teh o ais dan nasi ayam 2 pinggan jek..
Yang len sume FREE OF CHARGE
muahahahahaha
Ermmm ade lagi kupon nih.. tarikh last 31hb..
Ima SHHS, Lina n Zue, jom kiter p makan.. aku banjer ihiks..


post signature


4 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

aahhaakkss... rugi klu tak perabihkan kupon kan.. free tu

Mummy Aqil said...

wow..sdpnya..terliur.. ada kes mlm ni terjah Chicken rice chop gaks.. huhuu..

Anonymous said...

wah..baru nak terkojut berooks..ingatkan semua tu sepuluh hinggit je rupe2 nya ada cupon ha..ha.

Alimaz-Kembara Terasing said...

tak nak ajak kami makan sama ka...ekekekekek