::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 17, 2009

Keperluan sekolah

Hoyeeeeeeeeeeeeeee
dah lama aku nantikan saat2 ni..
Aku dah beli keperluan skolah anak2 aku terutama si Kakak yang akan masuk Darjah 1..
Dah besar anak dara aku sowang tu, cam tak yakin jek nak lepaskan dia p skolah..
Stakat taska tu takpe ni skolah btol.. takut dia kena buli sebab Kakak tu nampak jek besar tapi penakut..
Bab rebut2 memang dia failed, sama la ngan Abahnye tu..
Moga Kakak pandai bawak diri nanti kat skolah dan bukan jenis mengalah

Ok, barang keperluan drang yang aku beli adalah..

Kasut sekolah Kakak 2 pasang...
Mujur ade SALE dapatla murah hehehe
Stokin 3 pasang..

Eh! Adik ade jugak...
Kasut ke taska punyela mahal malah cantek giler plak tu.. pinky kaler..
Tiap2 ari dok pakai kat dalam umah, nampak sporty jek Adik ni..
Jangan tak p taska udah le Adik..

Beg skolah Kakak..
Aku malas nak beli yang jenis gambo2 kartun tu, aku beli yang abstrak camni jek..
Kakak tak banyak songeh, dia tima jek pilihan Ibunye..
Tapi kaler pink satu kemestian ihiks..

Adik biasala, kalo Kakak ade, dia pun nak.. Cam kasut skolahtu pun dia dok pertikai nape dia nye spasang tapi Kakaknye 2 pasang huhuhuhu..
Tapi beg skolah Kakak beroda n tarik, beg skolah Adik juz galas jek..
Takpe, asaikan ade gambar Barbie n kaler pink dah memadai...

(ekceli aku beli beg2 drang ni tak bawak pun drang sebab aku tau mesti leceh.. yela, kalo Ibu berkenan yang tu, drang sebok nak yang tak lawo.. makan ati jugak aku sebab duit aku kan muahahaha ampeh Ibumu ni, berkira!
aku bukan berkira ngat tapi aku nak yang lawo yang aku puas ati sebab aku tau, pe pilihan aku kompem drang puas ati gak cuma kalo bawak drang, pilihan drang tak lawo sangat hehehe aci tak tima alasan ni)

Tak lupa jugak pensel box dan bekas air..
Mujur Adik tak tanye dia punye mana hehehe
Kaler pink satu kemestiannnnn...

Oh ye..alkisah masa aku p beli kasut ni kan, tetiba ade orang tego aku
~> ena ni kan..
aku jd blur jap sebab slalunye orang pangey aku sebutan EINA tapi kali ni orang pangey aku ENA, slap aku jugakkan sebab aku letak ejaan camtu..
aku : err..ya..
~> kenal tak saper ni... blogger tp dh lama dh tak memblogging..
aku : mmmmm ZUNA ke..ZU (aku ingat tp ingat2 lupa)
~> ZUE..ha'ah..
aku : lahaaaaaaaaiii.. tak sangka jmp kat cni
so kitaorng borak lebih kurang sebab masing2 bz nak borong kasut skolah ihiks..

anyway zue, thanx cuz tego aku, aku ni mmg jenis tak kenal rupa org..
erk nampak sombong/garang tak rupa aku sblom ko tego aku tu? hehehe
lenkali kita p minum2 ek zue pas ko start keje baru..

erk! ase cam glemer plak sebab blogger kenal n tego aku muahahahahahaha... pasan jap!


post signature

4 luvbites:

ikiqzana said...

bila negok ena dh siap beli brg keperluan sekolah.. rasa x sabar nk beli tuk iqbal. takut gak dh lmbt. dgn nk basuh lg...

sI tEDI said...

wah!! semua dah ready. Harap2nya semangat bergambar sama dengans emangat nak g sekolah nanti!

neezareef said...

sok g skolah baju ngn barang kontra kaler..terserlah kepink'an brg2 skolah nye

zue @ annaleeya said...

ena.. aku bru jek jln2 kt blog ko ni... dah lame x jnguk cni.. he3... x sgka ko kuar jgk psal aku tgur ko erk... ok set.. bila aku keje blik nnti, bleh kite kuar mnum2 k..