::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, December 15, 2009

Demam bowling

Tajuk n3 tu bukan bermaksud demam sakit ye kengkawan..
tapi ia bermaksud bila p koke, beria tiap2 minggu nak p koke tapi kali ni, drang dah giler bowling so tiap2 minggu p bowling..
Aduhaiiii aku dah la setahun tak pegang bola bowling, nek krem jari jemari ni huhuhu

tapi ok gak kan sebab ari Ahad aku ade tournament..
Iktkan serun gak sebab aku 'baru sangat' lagi kan tapi takpe, slow jek..
Harap2 idak la jadik kan..
Erk! kowang faham tak maksud aku?
tak faham udah :P biar aku sowang jek faham ihiks..

tapi kali ni meriah sket...
kitaorang ajak puak2 adam men skali..

Puak2 Adam yang diberi nama :
(DR SEBELAH KIRI : WALI, M.NASIR DAN ANUAR ZAIN) ahaksss

Dan puak2 Hawa pula
(DARI SEBELAH KIRI : YUNA, AMELINA (auwww..auwww...ekekek) dan SITI NURHALIZA)

muahahahaha
nape nama sedemikian yang diletaknye?
Ni sempena sore masing2 kat koke camtu tapi sore aku tak cam Amelina cuma aku ske nyanyi dangdut jek yeeehaaaaaaa...
Bukan pe..aku nak nyanyi feeling2, aku tak berfeeling so better aku nyanyi dangdut, rancak n leh goyang sket kan ekekeke
erk! goyangg??? syhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hanya tontotan kami sahaja :P

Dan keputusan bagi bowling tersebut...
Kompem la aku yang menang muahahaha...


post signature


4 luvbites:

Diarihatiku1976 said...

say pernah gak kena virus ni..

Nida n' Hanafi said...

Wah terer gak ye main bowling..
Kalau diriku lah yg main memang banyak terjun ke longkang dari ikut lane yg sepatutnya.....hahahaa

FIESYAH said...

he...he...bleh cari mkn ar kak kalo nak buat name samaran time main boling...he...he...

Unknown said...

diarihatiku
erk! virus ek hahahaha

nida
memula gitu la nida, lama2 k.ena leh kalah ihiks

fiesyah
hahaha cari makan jela..score nye ampeh