::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, December 9, 2009

Ujan lagi...

Aduhaiiiiiiii ujan lebat lagi..
Kat umah banyak lagi baju yang blom kering malah banyak lagi baju yang blom basuh..
Tapi tak bek mengeluhkan.. kang panas sangat kang, ngeluh panas plak..
Hmm takpela..wat masa ni kena wat inisiatif sendiri nak keringkan baju cepat..

Ekcelikan kowang.. aku dah letih..
Letih dok ulang sana sini anto Baby..
Slalu ngat sampai umah kul 7lebih...
LETIHH!!!
Aku tau..bukan aku yang drive tapi bila tak cukup tdo automatik aku tertido dalam keta..
Biasala, tdo dalam keta mana de selesa.. bila bangun ase letih sangat badan..
Bole ke aku anto kat org len kat area umah aku?
Tapi aku takut.. takut pape jadik nanti..
Memang la kalo nak jadi tu, tak kira dimana2.. ngan kita pun leh jadi tapi ntah r...
Ikutkan hubby aku dia tak kasi..
Yela..kalo ngan org kita kenal, lega sket..takyah pk pape.. kita pun ase selamat tapi ngan org yg kita tak kenal, kang mula la dok pk2.. pe la Bbay tgh wat.. ok ke org tu jaga.. inilah.. itulah..
Tapi aku letih r..asik dok 'topup' wit minyak keta jek..
wit tu slama ni leh coping jadi takle nak coping cuz asik dok isi minyak keta..
Hmmmm camne ek..


post signature

2 luvbites:

ibu emy efy eqy said...

kena rajin sikitlah musim hujan ni. kalau tak baju bertimbun2 tak kering...

CuTeMiUt78 said...

eemmmm kat sini dah terang dah.. dah dekat seminggu gak tak hujan..