::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 3, 2009

Beli jugakkk...

Psssssstttttttttttttttt Lina...
btol kata ko lina, jap jek ayat nak pakai henpon tu sampai akhir hayat..
Akhirnye beli jugaaaaaaakkkk..
Pastu beli tu lebih harga dari aku sokmo plak tu.. hangin tollll...
MMC aku rosak, dia pun MMC rosak gak..
tapi takpe, wit dia.. kalo wit akju, malas aku nak layan hehehe
nak tau henpon pe dia beli?
Ko surf la blog atau facebook dia hehehehe

Sejak ade henpon baru..istri dan anak2 dah dok tempat ketiga..
Sape pertama? Bisnes Topup dia..
Yang kedua? Henpon baru dia
dan yang ketiga barula dia melayan kitaorang anak banak..
Aku tak jeles n marah ngan orang yangd ia rapat tapi aku jeles ngan henpon serta topup dia.. aci gitew?


post signature


2 luvbites:

LoVEaQshA said...

Aci kak..

Mmg patut akak jeles ngn mr.topup dn hp br tue..elok akak belasah jer berdua tue..hehe

Sbtu nie nk trn kuantan,lau smpt zura rojer akak erk!~!

Lina said...

hahaha aku tau ayen tu mesti x tahan godaan hp2 baru ni nak2 bile tgk aku dah beli hp idaman dier kuangkuangkuang