::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 31, 2009

Ujung tahun

huuuuuuuuuuuuu
dah 31/12/2009 kan, dah ujung tahun pun..
Anak2 aku pun sumer dah skolah terutama Baby la..
Arini aku coti sampai 4hb Januari 2010 sebab arini orientasi skolah Kakak dan Adik..
Puas la kejo sana sini tapi mujur dua2 dekat..
So n3 terbaru tahun depan la ek sebab asenye kompem takde masa nak wat..
Kalo ade masa, aku wat la itupun kalo kowang sudi membacanye..
Jaga diri leklok ek kowang..
Risau giler anak2 nak skolah tapi harap2 takde pape la..
AMIN


p:s : n3 pasni masih lama ye...heheheh


post signature

3 luvbites:

atty's said...

selamat tahun baru .ena ..

CuTeMiUt78 said...

eemmm tu la kan bila bermulanya anak2 sekolah.. ibu2 bapa2 pun turut sekolah..

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ena.....sama la kita...saya sok oreantasi sekolah anak2....so kami bercuti mula sok sampai 5 hb....hepi new year...