::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Sunday, December 13, 2009

Dah 4 bulan


Alahaiiii dah 4 bulan dah umo anak dara bongsu aku ni...
Tak sangka kan, cepat je masa berlalu..
Baby tak pandai wat pape pun lagi..
Cedeyyy sob..sob..sob..
Geng2 dia sume dah leh menerap..
Baby cuma leh angkat bontot bila tengah menangis sakan..kira erti kata len bila mengamuk la huhuhu..
Baby jugak pandai isap segenggam jari nyot..nyot..nyot..
Baby juga dah pandai ketawa terbahak2 kalo geletek kat leher dia..
Baby gak banyak bercakap ihiks..
(aaalaaaaaaaaaa kalo stakat tu, baby2 len lagi pandai...)
ahh dulik ape.. anak aku leh stakat tu jek, tu pun aku bersyukur dr tak tau pape HUH!!!
(erk! tetiba plak emosional huhuhu)
tapi yang pasti Baby dah makin chumel n domooookkkkkkkkk
hehehehehe


post signature

2 luvbites:

sI tEDI said...

he he he..
domok dah.. mata dah besar!!

FIESYAH said...

sekejap dah 4 bln...
cute lah die pki baju pink....i like...cuit ckit..he..he...