::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 17, 2009

erk! antu ke?

Aritu aku drive sendiri cuz nak amik Mak bawak ke fisiotrapi...
On the way nak balik tu benti kat lampu isyarat..

Pastu paling la ke kiri...
DUB!
Tetiba terkujat aku tengok sebelah sebab pemadu takde tapi keta leh jalan..
eh! org tunduk ke atau aku ni salah lane ni..
debar toksah kira r...

upa2nye......
ampehhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!

siyes! kowang.... bukan gimik, aku ase debarannye tapi bila tengok bebetol
cinabeng tolllllll!!!!!!!!!!! ON TOW upanye..
Patut r jalan sendiri..
Bahye tol aku ni.. sampai camtu skali aku ase


post signature

4 luvbites:

Mummy Aqil said...

huhu daku pun tmpg seriau skali... mmg dah heran gak nape xda driver.. hehehe

suhaila-ab said...

saspender la...

CuTeMiUt78 said...

walaaa...ko ni suspen je tau..

SyuQ said...

sy terasa debarannya kak. sbb sy baca entry akak ni pkl 2.00pg n sengsorang dalam umh plak tu. berderau darah...

sekali... kena tipu da.
ha ha ha