::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, December 15, 2009

Tournament Bowling

Hari yang aku tunggu telah pun tiba..
Memula memang aku malas nak masuk sebab anjuran opis lama aku, segan r nak join wat plak aku dah tak reti nak membaling ngan elok..
Memang malas giler la..wat plak laki dan anak2 aku tak ikut almaklumla ade dak domok tu..
Kalo men 1..2games leh r, ni sampai 4games so kang ngamuk kang, fokus aku gak larik..
nak taknak terpaksa la men sebab
dak ni yang paksa huwaaaaaaaaaaaaaaaa

Hamper2 yang disediakan...
Tempat pertama hingga ketiga berupa wang tunai manakala tempat ke-4 hingga ke-9 dapatla hamper..
Pemain lelaki 10orang dan pemain pompuan pun 10 orang gak..
So sape yang dapek tompek ke-10 tu tak dapek la apo2 yooo... huhuhuhu

Aku ngan dak blogger gak ni, Lina..
ceria jek wajah ku walhal tika tu huhuhu ngantuk ade, malas pun ade, serun lagi la ade uhuks..

erk! jangan salah faham..
Selain dr opis lama aku, opis LKPP ade gak wat tournament..
Pezen2 drang best giler..siap ade toto lagik, jelesnye weeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhh

belah sana drang men n aku men belah cni..
Aku ngan Lina dok sama lorong ngan 3 orang laki..
Alhamdulillah, game pertama aku paling tinggi sebab banyak giler dapat strike n spare tapi masuk game kedua, ku kecundang, tak lepas p 'haji' huhuhu tapi games ke-3 dan ke-4 aku bangun kembali...

Dan akhirnye aku dapat tempat ketiga walhal aku sasarkan untuk mendapat tempat ke-4 sebab aku lebih nak kan hamper dari wit huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Bukti aku dapat tempat ke-3..
Wit dalam sampul bape?
biar r rasie uhuks..


post signature


2 luvbites:

Nida n' Hanafi said...

Wah.. tahniah2...

Teringat satu movie ni, seorang budak menangis bila dapat nombor satu dalam acara lari, sebab dia nak nombor 2.. nombor dua dapat kasut.. dia nak kasut baru tu..hehe

Unknown said...

eh ade ke movie tu? hehehe nk pezen je lebih..kalah menang len kira ahaks