::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 24, 2009

Kakak dah kurus

Seperti biasa aku kembali lagik..
Bila ade n3, berturut2 sampai terkejo2 kowang membacanye kan tapi bila dah takde tu, senyap sampai berhari2 kan...
Bukan takde citer tapi takde masa la nak update kan almaklumla dok opis barukan..

Kakak : Ibu, Kakak dah kurus
Ibu : Hah! dah kurus? btol ke?
Kakak : Btol Ibu.. Kan Kakak wat exercise tadik..

Lahaiii anak dara aku sowang ni....
Kowang nak tau pe yang wat dia ase dia dah kurus?
ha kooo..
dekat tempat menan tu ade mende alah ni jugak..

yang ni pun ade jugak..

dan yang ni pun ade jugak...
tu pasai r dia kata dia kurus..
huhuhuh pasni kompom makan lebih banyak uhuks

lahai.. Adik pun nak exercise gak ke?
Takyahla dik, Adik kan dah kurus nanti makin kurus, orang akan kata Ibu dera anak2 Ibu jangan bagi makan huhuhuhu


post signature


4 luvbites:

Farazila said...

hehhe...

kechik2 biar tembam..

dah beso kurus xpe..

tp mcm sy kak..dari kechik smpi ke beso ...

tembam jerk...

~~ciklinn~~ said...

alalalalla pandaii lak kakak nie....comell tau bdn comel2 camnie...

CuTeMiUt78 said...

eemmmm ada gak menan cam tu kan.. kakak, suruh ibu beli menan camtu letak kat umah.. confirm kakak blh kurus

erie said...

cute nyer bdk ni.