::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, December 16, 2009

Tidak serik!

Ye..aku ngan kawan2 tidak serik untuk mengorder McD lagi walaupun masih tertanye2 nape la harga yang tertera di laman web tak sama seperti kat luar kan..
Ermm takpela... yang penting kitaorang ramai2 nak makan beger prosperity...

nyumnyumnyum....
jemput makan ye kengkawan.
Tapi siyes aku katakan beger skang ni ase pedas saje tapi masa memula kuar dulu memang best giler dengan rasa pedas nye.. lemaknye.. sume ade la..
Nape tak wat cam dulu MCD? huhuhuhu

post signature

6 luvbites:

Alimaz-Kembara Terasing said...

emmmm dedap nyer....nak skit...

PerantauSepi1306 said...

muehehe.. lemak-lemak bahayo.. banyak kolesterol nanti :D perghhhh wat terlior nie..

Ena Qalinsya said...

alimaz
meh cni meh ihiks

Akak PS
erk bahye ke kak? tp yg bahaya tu yg sodap ahaks

CuTeMiUt78 said...

eemmm kat sini aku rasa sama je rasanya ngan dulu..

Alimaz-Kembara Terasing said...

alaaaa....saya pakai saiz 7 atau 8...melepeh deh....pengantin basuh dah...saja snap gambaq hubby basuh kawah.....tunjuk rajin ,...ihikkk...

ibu emy efy eqy said...

sedapnya ena, yummy!

hati2 takut berat badan ber...

nampak sedap. nak trylah. tak kisahlah berat naik ke, asalkan perut kenyang.