::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, December 28, 2009

Jangan kaco!

Ermmmm cedapnye lahai mende ni..
Ase kenyal2...

eh!eh! ade orang tengok r...

ni nape kaco owang ni..
org tengah syok2 geget mende ni nape p kaco owang ni...

degil ek..
ok takpe, amik la..kaco la..
ha aku dok senyap dah ni..
aku dah dok cam org nak bernasyid dah ni
HUH!!!!

p/s : debab kan pp Baby ihiks..


post signature


5 luvbites:

atty's said...

comey nya si kecik nie

FIESYAH said...

x mau kaco nak tengok je die...he..he..

comel lah tu kak ngan baju pink..i like...he...he.

Alimaz-Kembara Terasing said...

comei nya dia..eeeee geremnyerrrr...grrrrr...kasi cubit pipi dia....

Lina said...

ala tomei tomei... aku pun beli bende gigit2 tu ke amsyar sbb asik isap ibu jari dia jer

sweetfiza said...

comeynya...
dah bape kilo tu ena ???