::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 17, 2009

Ketagih

Ye..aku ketagih tika ini..
ketagih sesangat....
aku cuba tak menyentuhnye tapi aku ase cam tak btol jek..
aku tak dok diam, aku resah..aku ase nak menggigil..
Ya Allah truknye aku..
Aku cuba kawal dan aku tau mende tu tak elok..
Ia akan merubah kesihatan aku..
Camne ngan mak aku..
Camne ngan suamiku..
Camne ngan anak2 aku kalo aku terjebak dalam penyakit itu..
Aku tak tauu.............
Aku dah cuba tapi masih tak bole...
Ya Allah susahnye...
Camne la aku ni...
Aku..Aku...Aku..
Aku takle nak tahan..
Kalo diberi pilihan hubby atau mende tu..
aku
aku
aku pilih
aku pilih
v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

AKU PILIH TEH TARIK niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aku dah ketagih minum ni...
aku tau ia leh wat aku kena kencing manis tapi aku takle idop tanpa dia..
memang menggigil giler dan tak senang duduk aku dibuatnye.. lahaiiiii camne nii...
aku tak ske yg keras2, aku ske byk susu dan manis camtu.. wat plak yg rasa lemak2 mak aiiii bestnyeeeeeeeeeeeee


post signature

2 luvbites:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ena...hai payah no kalau dah ketagih.....sama cam saya ketagih jus jambu batu...hari2 kena beli kalau tak beli gelisah je....huhuhuhu...kontrol skit no...manis2 ni bahaya...

T.u.Y.a said...

kak ena...
kata nak diet!!!!!!