::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, December 9, 2009

Supriseee!!!

Arii besday bos beso aku..
Syhhhh kitaorang wat suprise utk dia..
Dia tak tau pun anak2 buah dia nak celebrate kat dia ihikss

Sblom wat suprise, haruss posing dulu minah2 polis ni..
perghh kless tak aku geng ngan dak2 polis ahaks..
tu pun beria..ade aku kisah? cak..cak..cak

ok..kita nyalakan lilin dulu..
taktau besday ke brape tapi letak dua lilin beso dan dua lilin kecik ibarat tuan bos aku ni umo 22tahun, muda dari aku plak ahaks..

Supriseeeeeeeeeeeee
'Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan tuan dan anak buah ihiks..
Allah selamatkan kamu'
ok.. baca doa dulu..
Sesambil baca doa, sempat lagi posing hehehe

Ok..1..2...3
tiuppppppppppppp

Meh potong kek plak..
pastu trus bawak kek ke luar dan jamu anak2 buah muahahaha..
anak2 buah yg over dari bos.. nak wat camne.. best giler tengok kek coklat tu ihiks..

Selamat Arijadi tuan.
Moga dipanjangkan umo dan dimurahkan rejki..


post signature


4 luvbites:

FIESYAH said...

Amin...semoga bos dipanjangkan usia..

minta ckit kek?
he...he....

atty's said...

selamat hari jadi utk bos ko na..

Nida said...

Salam

Wah bestnya klu ada org yang surprisekan diriku begitu.. sure terharu bangat..ahakssss

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...semoga boss ena dipanjangkan umoq yer...