::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, December 2, 2009

Makanan Thai

Pas bawak mak p fisio, kitaorg ajak mak makan kat EC Mall almaklumla mak dah pakai pampers n dah ade kosi roda so leh la usung mak sana sini.. Sian gak dia asik memerap jek dok umah so pesalahnye bila dah ade kemudahan tu, kita bawak dia p jalan2 kan..
Aku ngan hubby ekceli tak biasa mencuba sesuatu yang baru tapi kali ni ase cam nak cuba jek so restoran pilihan kitaorang ialah Restoran Johnny's iaitu masakan thai...
Air biasa jek kami order n dak2 ni kompom mesti ade eiskrim...
Masam giler air oren dia huhuhu
hehehehe Ibu, Abah, Kakak dan Adik..
erk! Baby mana?
hehehe tak aci tol kan..
Baby kitraorang tak amik lagi so harus makan kenyang2 dulu baru amik Baby umah mentua..
Sungguh kijam makpak muahahahaha
Pilihan mak semestinye steamboat..
Aku ngan hubby tak makan steamboat so order untuk mak je la..

Aku ngan Nasi Puteh Daging Thai
(yarkkkkkkkkkk...tak sedap langsunggggggg)

Hubby ngan Nasi Ayam Thai
(dia kata bessssssstttt)

Nasi Goreng Udang ni aku oder untuk Adik dan Kakak alik2 drang takmo, drang nak makan nasi aku so aku makan nasi drang...
(pun tak sedap yarrrrrrrrkkkkkkkkkkk...adehhh tu yg aku tak ske makan mende2 yg pelik, tak kena ngan tekak aku huhuhuhu walhal bg org sedap giler)

bole tahan gak pengunjungnya tapi tak bape penuh..
suasana ok.. org pun kata memang sedap kat cni cuma bg aku idak kot hehehehe

yummyyyyyyyy
i like Banana Split...
Tapi banana dia kecik bebeno..kodokuit!!!!

Hoyeeeeeeeeeeeee kenyangggggg
Jom p amik Baby..............

post signature

4 luvbites:

FIESYAH said...

biaselah kak tekak masing2...kite sedap org x sedap, bila kite x sedap org kate sedap...

biaselah

neezareef said...

ko ckp pasal jony ni wpn ade bkak kt tpt aku dah setaun tp aku lom penah sekali jejak..smpai lupa nk torai ha

sI tEDI said...

aku selalu gak layan johhnys.. layan kue tiaw die..

Lina said...

emm aku dah 2,3 kali dah mkn kat sini, aku n Khairol suka sambal dia