::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, December 15, 2009

Cek ke-2 NUFFNANG

hoyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
rejki murahhhhh
aku dapat lagi cek nuffnang yang kedua...

takla banyak sangat aku dapat tapi aku bersyukur dengan ape yang Allah kasikan AMINNN
(waahh bek plak ase ihiks...)

Anyway tima kasih gak wat sape2 yg klik aku...
pasni klik2 lagi n aku janji aku akan klik2 gak kowang..
KLIK2 PENUH KEJUJURAN dan KEIKHLASAN...


post signature


7 luvbites:

atty's said...

wah rezeki..semoga rezeki ko bertambah2 lagi na..amin

ibu emy efy eqy said...

bestnya ena...

semoga rezeki semakin bertambah.
ena, mcmana nak daftar dgn nuffnang ye?

sI tEDI said...

ena..
berapa lama kita dapat cek dr tarikh kita minta tebus tu?

aku nak gak kuorkan duit yg dah terlebih2 tu!!
ekekekeke ada yg kata lambat!

Diarihatiku1976 said...

wahhh.. tahniah ler....

sweetfiza said...

bestnya...
tingin nak dpt cek camtu ...
hu hu hu ....

CuTeMiUt78 said...

syukur alhamdulilah... dpt rezeki.. blh belanja aku erk.. aku pun tgh tunggu cek dari nuffnag ni.. tak byk tapi lepas la buat beli susu pampes mirul.. ahakkss

Ena Qalinsya said...

atty
tu r, dulu punyela susah tanyekan ko alik2 skang dh ade dh..

ibu triple E
nak daftar ye.. nnt ena tunjukkan caranye ye

tedi
tak tau r tedi.kekadang lambat.. kekadang cepat.. cek pertama dulu dekat 4bulan br dpt, cek kedua ni tak sampai 2minggu pun.. ko jgn lambatkan kuar nnt cek hangus

diarihatiku
thanx

fiza
bole juz daftar jek

cute
banyak la jugak tu kan..