::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, December 28, 2009

Rambut terbaru Kakak

Okey tak rambut terbaru Kakak?
Ekceli ni rambut dia nak masuk skolah Methodist School..
Kalo panjang kena sanggul dan kalo pendek, kena pendek btol2, atas kolar lagik...
So terpaksa la potong rambut dia lagi pendek tapi dia pun skang memang malas nak sikat rambut..
Makin bolat nampak dia hahahaha
Dia agak malu bila jumpa ngan mak2 sedara dia serta neneknya sebab takut kena ejek alik2 orang lagi puji ade la..
Adik tak potong rambut sebab rambut Adik ok gpun Adik juz skolah KAFA..
Pasni kompom aku windu rambut panjang Kakak huhuhuhu

post signature

4 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

alahaii tomeii kakak ha.. takpe.. dah sek2 ni kalu rambut pjg susah nak jaga... anak sedara aku pun semua dah potong rambut pendek siap2...

weiii kasi pinjam anak dara kamuu weihh................ geramm aku nengokk ha...

anN said...

Salam.. plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq!

sI tEDI said...

comellah kakak rambut pendek.

macm aku sekolah rendah dulu..
nampak kemas!

Nida said...

Wah... ada gaya macam pegawai tenteralah..
Nida pun suka kalau anak2 ni rambut pendek je, senang dan kemas.. tapi depa ni taknak, nak panjang jugak..