::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, December 15, 2009

Makin membesar

Makin membesar anak dara Ibu skang ni...
Kowang nak tauuu...
Ekceli suar jeans ni kepunyaan Adik..
Adik leh pakai sampai skang ni tapi skang ni dia tak pakai la kan sebab Adik kan tak ske yang singkat2 dan seksi2.. so aku bagi jela ke Baby..
Baby pada usia 4bulan dah bole muat baju Adik muahahahaha
Pastukan, pampers Baby pun dah saiz M tauu..
Adik yang umo nak masuk 5tahun pun masih M lagi (masa dia tdo malam jek aku pakaikan)
Waaaaaaaahhh ade jugak Baby leh julang Adik camni sebab berat Baby makin bertambah tapi berat Adik baru 13kg dari umo 4tahun lagi huhuhuhu..

Takpela..
Yang pasti Ibu nak anak2 Ibu tak kira Kakak ke..Adik ke..Baby ke.. sume dalam keadaan sihat2 slalu...
Jauhilah anak2 Ibu ni dari bala dan sesuatu yang buruk..
Ibu tak sanggup nak hadapinya kalo pape jadik pada anak2 Ibu..
Ibu sayang anak2 Ibu walaupun bila Ibu marah, ade jek mende yang Ibu cakap..
Ibu tak luah dari dalam ati tau..tapi tu sume hanya dibibir saje..
Tapi anak2 Ibu kena janji ngan Ibu, jangan ske wat Ibu marah ye..
LUV U QALINSYA


post signature


3 luvbites:

sweetfiza said...

nnti baby lg besar dari adik plak ...he he he ...leh share baju la camni yerk ...

ibu marah2 manja je tu ...biasa la kann...
marah tandanya sayang ... : )

ena..brngnya dah sampai smlm ...
thanks bebanyak yer ...

CuTeMiUt78 said...

hik.hik..sok2 baby lagi beso dari adik..

Ena Qalinsya said...

fiza
dh sampai ye..alhamdulillah

cute
tula pasai... nampak cenggitu jek