::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, December 1, 2009

Lalalalalala....


Hikhikhik..
ye aku akui..aku makin kerap koke skang..
Sumenya kerana 'hasutan' kawan2 aku yg membawakan 'tohmahan' hahahaha..
kalo kawan2 aku baca kompom dia tau sape yang ku maksudkan..
kali ni aku nyanyi sume nada tinggi, saje je nak menyakitkan tekak dan memekak kan tinger org yg mendengarnye wakakakaka...
Ekceli boring gak asik aktiviti ni jek, nak gak aktiviti tgk wayang ke, men boling ke ape ke.. ni asik koke jek.. abis berpuluh hengget plak tu.. jatuh smiskin aku huhuhuhu

pssssssstttttttttttt ase2 tengahari Jumaat ni nak men boling ngan dak2 ni.. aku ajak drang muahahaha
Lina, nak join tak? ihiks...


post signature

5 luvbites:

FIESYAH said...

nak ikut leh?
banyak masuk logkang lah nampaknye...he..he...

Diarihatiku1976 said...

wahh bestnya... nak itutttt... kat ner tuuu...

CuTeMiUt78 said...

wah.. sakan ko karok sekarang ya.. takpe blh lepaskan tensen...

pssstt... ko pun sesi nak melangsaikan hutang hadiah ya.. eemmm cam2 hal kan sekarang ni..

myQza said...

ekekkeke.. aku x pernah koke.. sbb tahu tahap kemampuan.. ekekke

Lina said...

emmm beh jg gi boling kan nanti ko koling2 ek