::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, December 30, 2009

Lepak2

Tengahari tu kawan aku ajak balik umah dia jap nak bagi sumtin..
Lahaiii lupa plak aku nak snap baju yang dia kasi masa p Putrajaya minggu lepas..
Memang cantek banget tapi sayangnye aku tak muat huwaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Takpe, demi baju yang cantek itew, akan ku kuruskan badan secepat mungkin.. yolah tu ihiks...

Wahhhh bestnye rilekksss..
Siap lunjur2kan kaki dan baring2 lagik...
Menegangkan urat2 yang kendur

Wat plak dihidangkan dengan air soya dan kacang untuk mengunyap2 depan TV..
Perghhhh ase ngantuk tol mata ni..

Sambil tengok TV citer movie plak tu...
kalo tertido ni harusss sampai kul 5 ni..
dulu zaman muda2 tak penah merasa lepak ngan kengkawan kat umah sewa/sendiri..
slalu asik kuar jek..
ni merasa la pasni hehehehe


post signature


3 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

wah.. siap lepak2king lagi

sI tEDI said...

ya! inspirasi tpk kurus.. beli baju cantik yg kecik sket... ekekekeke

Alimaz-Kembara Terasing said...

best rrr lepak umah member...siap makan free lagi tu...