::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, April 10, 2009

Anak Erra Fazira

Btol ke ni anak Erra Fazira?
Aku pun taktau nak sahih kan nye atau tak..
Nanti pas kenduri cukur jambul, kowang try bandingkan ek..
Kalo btol, btolla info yang aku dapat ni..
Kalo idak, aku mintak ampun dan maap ek...
Tapi kalo btol, comei kan... Cam mama n papa dia jugak ihiks....

8 luvbites:

Anonymous said...

na, salah tu..bukan anak dia. cuba tgok lengan dia dan perut dia masih besar, baby tu dlm lingkungan 2 bulan lah wey cerdik dah tu...babay baru lahir kan lain....dalm email dah lama masuk seblm dia beranak la na hehehe sian..kakakmu

CuTeMiUt78 said...

eemm.... ya ke.. ?? aku pun cam confuse gak ni.. kita tgk nnti ya

LoVEaQshA said...

Ala kak lau xbtl pn xper,jnji akak dh berusaha nk dptkan info psl ank erra..hehe

Zanna_MamaBatrice said...

kalu betul mmg comel ler ena
erra cantik...emran hensem
sure anak depa mmg comel meletup....

neezareef said...

ye x ye x
hr tu kata x mo tnjuk kan
adehh..kalo btl sape la curik gambo neh..

atty's said...

betui le kot ena..sbb erra nmpk berisi tuh..hehehehe..apa motif eh erra berisi ngn anak tu

myle@my said...

aah..
kiter pon rase gamba tu tipu laa kak ena..
bdn owg len tp diowg letak muke erra..

tp..
ade tp neh...hehee
mungkin gak kot..
hahaha...
=P

[S]itie [B]Um [B]Um said...

comel!!