::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, April 30, 2009

Baby kembar

Sonokkan dapat baby kembar?
Orang kata memula mengandung tu memang truk la alahannye..
Prot pun mestila berat giler kan sebab dah kandung dua orang..
Kandung sorang pun mengah jugak kalo dah sarat kan tapi siyes aku kata, aku tingin ngandung kembar...
Kononnye aku dah ade 2orang anak dara dan pastinye aku nak kembar aku trus 2orang anak truna tapi tu la, tak mungkin aku kandung kembar kalo takde baka nye kan
Tapi bos aku takde baka, leh jadi pe..
Camne dia buat ek hehehehe
Tapi aku bersyukur denganMu Ya Allah kerana menyuburkan diriku ini..
Walaupun aku tak dapat kembar namun aku dah bersyukur kerana dapat rasakan mengandung buat kali ketiga..
Moga baby kali ini jua selamat, sihat dan sempurna..
Itu yang aku harapkan... AMIN..
Bagi kawan2 ku yang masih belum punyai rezeki, bersabar.. jangan cepat putus asa...
Mungkin tiada rezeki lagi dan masih banyak cara lagi boleh kiter lakukan..
Allah lebih menyukai umatNya yang lebih ske berusaha dan tabah menghadapi setiap ujianNya
so aku sentiasa mendoakan agar kalian teruskan usaha untuk mendapat zuriat sendiri...
Jangan mudah mengalah dan bersedih k...



post signature


6 luvbites:

nenekrock said...

bestkan kalo bole kemba
doa2la buat solat hajat byk2
=D

Diarihatiku1976 said...

saya pun teringin gak.. kalau lama tunggu ni sekali dapat tiga kan bagus.. alhamdulillah jelahhh...

CuTeMiUt78 said...

yup.. sronokkan bila ada baby kembar.. sib baik aku tak kawin ngan x bf aku.. klu tak.. aganya anak aku pun kembar gak.. sebab dia kembar..heh..heh..heh..

LoVEaQshA said...

Aal kak sedihla bila tgk gmbr bby2 kmbar nie..
Zura hrp sgt lau sb rzeki zura lmbt sb Tuhan nk bg kembar trus zura terime ngan hati yg terbuka..Sonok tue,pnt mmgla pnt kn tp lau dh rzeki ku trime saje!!!

Farazila said...

uiks...
akak...dah peknan ker??
sonoknye..tahniah kak..
nmpknye kak ena n kak lina dpt baby br..

Ckin Kembaq said...

ckin ni kembar..hehe agak-agak t dpt kembar gak ke?ngehehe

p/s : jemput snggah ke blog naa..n_n..