::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, April 6, 2009

Jangkit Adik

ADUIHHHHH
pas Kakak sakit aritu, Adik plak terjangkit...
Mujur Kakak dah baik pastu baru Adik sakit plak
Kalo dua2 sakit, naya aku huhuhu
Rindu ngan telatah Adik dimana aksi2 garang dan suara garau dia tu huhuhu
Adik cepatla baikkkkkkkkkkkkkkk
Ibu windu kat Adik ni..
Kroje Adik asik baring tido..baring tido..
Paksa bagi makan obat pun tak nak..
Petah lagi suh makan nasi maupun minum susu..
Susah ati dibuatnye...
Dia dahla kering, makin keringla anak dara aku sowang ni huhuhu

Si Kakak yang telah sepenuhnya sihat, makan je kejenya aduhaiii
Baru nak kuwus badan tu, alik2 naik balik..

Dan alhamdulillah, pagi ni Adik bangun dengan ceria sekali...
Bole bercakap, ketawa dan bergurau senda..
Malah siap nak tumbuk owang lagi..
Aduhaii.. baru demam Ibu dah windu..
Kalo ilang, mati gamaknye Ibu ni mengenangkannya
Sayang kamu berdua...




5 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

uish..sian adik.. jangkit kakak ya..moga sihat sepenuhnya

neezareef said...

dah beso tu tdo buai lg ke

Ena said...

cute
alhamdulillah dah sihat

neeza
ekeke bgla dia merasa sblom bakal adik dia rembat ihiks

lie_nurulz said...

selalunya gitu la..mesti berjangkit adik ngan kakak..

mmg risau sgt kan kalo anak2 sakit ni..xsedap je rasa..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

kuat mkn mcm ct!