::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, April 27, 2009

Penangan Giant

Kowang nak tau pe yang Adik nak sangat??
Haaa meh..meh...
kiter masuk Giant meh...
Mujur esok (23hb) gaji, kalo idak malas aku nak layan ihiks..

haaaaaaaa!!!
ni la tempatnye..
dari aritu masa p coping tu, dia dok sebut nak jam tangan Dora
Aku bukan ape, kalo jenis barang leh tahan lama, no hal.. mintak ape aje pasti IBU (cehhh saje je besarkan bagi Abahnye tengok ekekeke) belikan...
Ni tak sampai stengah jam, jahanamm!!!
Macam aku ni ade anak2 laki plak huhuhu..
Aku ingat dalam RM19.90..upanye RM8.90 jek..
Bole..bole.. beli banyak mana nak anak oiiii ekekeke

Seperti biasa kalo dah nak beli untuk Adik pastinye untuk Kakak pun ade kan..
So pilihan Kakak, jam tangan Barbie...
Comei jek kat tangan Kakak sebab tangan awak tu debab, pastu pakai jam kecik, padat jek tengoknye ekekeke

Dan Adik plak disebabkan jam tangan Dora takde, puas nak ini itu alik2 pilih gak jam tangan yang Ibu syorkan iaitu jam tangan Mickey hehehe
Yang kelakonye... si Kakak tangan besar pilih jam kecik dan Adik plak tangan cenonet, pilih jam tangan besar hahahahah
Lantak kowang la anak2 oiiii asaikan kowang bahagia ngan pilihan kowang sendiri..

Wahhh jam tangan bling..bling pun ade....
tantek..tantek...

P Giant harusss singgah di tempat ini..
Kalo tak singgah tak SAH!!!
pastinye untuk Kakak la...
merayu2 nak buku so belikan je la...

Akhirnye Adik dah bole tersenyum tapi di saat2 akhir, dia nampak plak botol susu Mickey, nak plak beli yang tu... adoi le...
Ibu tak turutkan trus wat pujuk2 akhirnye dia ok..
Tapi pasni mesti dok ungkit huhuhuh
camne nak handle anak2 camni weh...
Meh tolong weh....

post signature


5 luvbites:

Tink said...

hik.hik bebudak ni mmg le mcm2 nak kan.tu anak pompuan. anak aku yg kecik tu sebok ngan otomen klu pi giant. nnt lah ko dapat baby boy lak.. heheh

~~ciklinn~~ said...

hadoiii itulah jugak yg aku tahn kau kalu gi hypermarket ni... ade jerk menda yg di anaknyer.....

pening pale aku

Ayen said...

Yg murah2 tu IBUlaa bayo tp klu yg mahal baru ABAH bayokan,hahaha...

CuTeMiUt78 said...

oh.. sungguh hebat kan penangan giant tu..heh..heh..heh. Klu budak bulat tu.. memang confirm tak sampai 1/2jam.. harus ler rosak itu jam

LoVEaQshA said...

Kak ena tuk zura xda ker???
Amboi g shopng xingt adik dia yg jauh nie..huhu