::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, April 15, 2009

Malam BBQ+Farewell


Malam ni BBQ + farewell untuk bos aku..
Tapi yang kelakonye, pestaim aku hadiri BBQ yang hanya mengambil masa sejam je n pastu ade kelas smula.. ntah pape....
BBQ plak cam makan malam biasa.. tak gaya cam BBQ langsung huh'
muka aku yang kenyang tak bape kenyang sebab takle nak bedal sume makanan sebab gg aku sakit time tu huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
rugi wooooooooooo.. takle nak kunyah makanan keras2.. tensen..tensen...
keadaan di sekitar BBQ...
Suramnyeee...

Ex-bos aku ucap sepatah dua kata untuk ari terakhirnye bersama opis..

Pezen wat bos yang bertukar..

Termasuk ex-bos aku...

Yang ni bukan bertukar tapi untuk yang menjadi 'daddy' hehehe
TAHNIAH Shahril dapat anak ketiga...

Tahniah jugak buat Mie sebab menjadi 'PAPA' kepada 'Adam haikal' hehehe

Erm... nila Seksyen aku tapi kekurangan sowang lagi..
Ni pun bersama ex-bos, bos asal tak datang..
Ekceli tak sangka dan tak janji pun pakai baju kaler itam..sume nye spontan cuma CC aku je la pakai merahnye... mujur seluar dia itam hehehe
adakah seati sejiwa?
eeeeeeeeeeee tulun la... tak kose nyah ahaks...

Dah kenyangkan?
So meh stat kursus smula ye...

post signature

3 luvbites:

atty's said...

alor na..gigi ko tak sporting ah..time nak makan sedap dia sakit pulak.

lie_nurulz said...

hehe..mmg rugi la..
xdpt mkn shedap2 masa tu..
ciannya dia...;D

CuTeMiUt78 said...

cian ko na, tak blh nak mkn..disebabkan gigi yg sakit..