::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, April 30, 2009

Panas wehh....

Kowang nak tau tak... semalam (27/4/2009) aku sebangunan ni kepanasan yang amat!!!
Dimana ekon opis rosak ke ape ke, aku pun tak tau r..
Dari pagi sampai ke petang dok menyelak ken dan mengibas2kan diri agar berangin seketika..
Gambar diatas menunjukkan inisiatif2 yang perlu dilakukan kerana tingkap terlalu tinggi untuk mendapatkan angin so kena alurkan agar angin tersebut boleh 'mengalir' kearah kiter..
Disebabkan hanya aku dan Yus jek yanga de di opis, aku mengerah keringat dia agar memanjat dan menampal...
Kalo aku ok, kompem aku buat sendiri punye hehehehe
Dengar cite, ekon takde 2ari, pastu 3ari pastu seminggu.
HAH!!!!!!!!!!! weh biar btol wehhh..
panas giler dah ni weh...
dok kat umah pun dah cam nak bugillll, ni kan plak dok kat opis..
Aku dah selak ken sampai ke paras lutut n siap cakap kat Yus 'kalo ko nampak pape yang tak patut ko nampak, ko telan jek air liur tu ek Yus, kak ena dah panas giler dah ni'
tapi alhamdulillah arini dah okeyy...
hoyeeeeeeeeeeeeeeeee


post signature

2 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

buka opis kau jer.... umah aku pun sama..... sampai kitaorg kuarlah jalan2 masuk JJ... huhuhuhu

mlm tadi econ kat umah ni mcm tak berfungsi rasanya... sbb kepanasan luar yg melampau

CuTeMiUt78 said...

:D sat.. nak sambung gelak dulu