::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, April 14, 2009

Masih sakit gg

Semalam aku EL..
Memang dah rancang aritu kan ihiks..
Ekceli rancang tu untuk rehat2, alik2 balik dari kursus tu, umah cam tongkang pecah..
Takle nak salahkan hubby aku gak sebab dia pun takde masa..
Ari sabtu tu dia keje, balik keje trus bawak anak2 aku p jumpa aku n mandi kolam..
Pagi Ahad tu plak bangun2 trus siap2 p amik aku...
So bile dia ade masa..
Stakat sket2 hal umah tu ade la terusik cuma baju2 je la tak sempat nak basuh uhuks..
Wat plak aku balik tu, sebungkus lagi plastik nak dibasuhkan so disebabkan gigi aku masih sakit, nak amik MC malas ke klinik so better aku EL je la..
Nak wat camne, bukan aku nak pun (cehh! yolah tu taknak ekekeke)

~ Cik gigi..cik gigi.. kenapa ko sakit tak henti2..
~ Camne aku nak henti, ko makan pun tak brenti2..
...huhuhuhu...
~ cik gigi..cik gigi.. aku nekad nak cabut gigi
~ okla.. pasni aku cuba tak sakit lagi

sob...sob...sob...

post signature

3 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

emm.... masa sakit baru teringat nak g cabut ya.. masa tak sakit.. tak mo plak g cabut..heh..heh..heh.. pas ni hi..hi.. bye..bye la cik gigi

~~ciklinn~~ said...

adoiiii sakit nyer ena...tak baik2 lagi ka?

pi jerlah cabut.. kurang 2 hari pastu baik...

gigi aku pun dah mula sakit dah ni tetiba jer berdenyut..huhuhuhu tak dpt kubayngkan sakit gigi

neezareef said...

mmg la time dah sakit beria2 nk cabut..tp x leh cabut sbb gusi bengkak..

nnti doc bg ubat susut bengkak..dah susut dtg utk cabut

time tu mmg x dtg la jwbnye

gitu kan..