::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, April 22, 2009

Keta EXORA

Pas makan tu tingin plak menjamu dan mencoci mata tengok keta Proton baru EXORA...

Cantek wooooooooooooo
Memang aku nakkkkkk

Wahhhh segaknye hubby aku bawak MPV ni
(bodek ni.... moga2 hubby aku stuju nak beli ekekeke)

perghhh dalam dia pun sporty bebs...

B, beli la B....
Anak dah nak tambah ni..
tambah mak dan bibik lagi, sempit la B..
Kalo nak p memana, makanan dan bakul susu anak2 penuh satu keta so kena tuko gak MPV ni B... Kiter tuko ek B
(sambil mengelip2kan mata ihiks..)


post signature


8 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

lawo yerk..aku tak gi tgokk lagik..

aku doakan semoga laki kau terbukak hati beli MPV nie.. aminn

LoVEaQshA said...

Nti lehla kita g jejln naik kete exora akak..
hehe

RaFFLeSiA MeRaH said...

kautim betul2 cik abang tu....guna ayat2 power....hiksss....gudluck...

achee_b165 said...

beli jgn x beli... mai la test drive dulu.. nak book jumpa p-na pn leh..kikiki

~p-na mama oja~

atty's said...

insyallah ade tu nanti ena..aku doakan sama.

MaDihays{Ida} said...

beli la kak ena,
ida pun berkenan gak ngan exora nih,
tp apakan daya ekonomi tgh meleset nih, sesuai sgt kete nih utk aktiviti famili

CuTeMiUt78 said...

yup...betui tu.. tukar aarr.. aku tlg hasut gak.. blh..

Ayen said...

Hubby awk tu bawak ape pun 'segak',hahaha....Nantilaa ade rezeki n cukup 40 org tukang hasut,dptlaa.InsyaAllah...