::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, April 15, 2009

Presentation

Di ari pesentation..aku pun terlibat...
Aduuuuhhhhhhh aku paling benci tol kalo dok2 depan owang ramai ni..
Bukan pe, aku ni kan penyegan ihiks..
Tapi seperti biasa, aku wat muka ganeh n garang aku..
Kebetolan plak meja kitaorang belakang skali so bila jalan ke depan tu banyak sungguh sore2 sumbang... untuk mengilangkan rasa segan, aku wat la muka garang aku muahahaha
Walhal masa tu jalan pun rasa tak betol malah rasa nak kentut pun ade ihiks...
Alhamdulillah, sume settle....................


post signature


2 luvbites:

lie_nurulz said...

ishh!!tgk kak ena buat muka serius takut seh..;p

CuTeMiUt78 said...

waakkakkakkaa.. ko ni ada2 je.. blh plak siap rasa nak terkentut tu..