::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, April 22, 2009

Makan..Makan

Budak ni kann... orang sedap2 ngorder makanan, dia juz makan tolat bola n sugus dia jek..
Adehhh bengang aku..
Camne la nak ajar dia ni sket..
Kalo nak sesuatu mende tu, kena dapat! kalo idak memang wat pangai la..
Ikut pangai sape la tu huh'

Wahhh senyum abahmu ni, nape ek...
OooOOo ibu faham... ni kes nak buat senyum kamben la ni ek..
memang menjadik la ekekeke

Kakak memula malu2 nak amik gambo..
Puas gak nak amik gambo dia..

Akhirnye tanpa dia sedo, aku dapat gak snap gambo dia ihiks..
Ngade-ngade ek...

Menu hubby aku CHICKEN CHOP..

Menu Kakak MEE REBUS

Menu aku CHICKEN WINGS + FRIES

nyum..nyum..nyum...
cedap gak tapi sebab gg tak bape btol so makan pun cam tak slesa huhuhu

buat tatapan belaka..
Muka Ibu yang sengeh ala2 unta dan Abah yang lobang idong beso bak badak itew
wakakakaka


post signature


6 luvbites:

jalilah_jy said...

SENYUM ala UNTA dan LUBANG IDUNG BESAU?? ayat ni mmg sah2 tak menunjukkan kita pasan kan...kalu lah ada lagi yg dok kata kita pasan dok amek gmbr sendiri memang hampehh la kan...kiranya ayat ni tak menunjukkan kita perasan sendiri ...huhuuuhuuuu betul tak na?? heheheh senyum sok moo..kakakmu

Ena said...

akak
btol tu kak.. kalo ade gak yg dok ngata, kompemla mmg dia jeles cuz ena ade blog ekekeke

Lina said...

tau ko makan kat maner tu kat sebelah merdeka station dulu tu hehehe...

LoVEaQshA said...

Wah sedapnyer chcken wing tue..
zura nyer favaret tue..

CuTeMiUt78 said...

wah..wah.. bestnya.. ala.. buat aku lapo blk tau tgk makanan tu

Ayen said...

Ambooiii sedap betul berkate2 yek tp yelaa nape buruk sgt muke hubby awk tu,hahaha...(Dlm gambo je x ensem tp kat ensem gile kan)ekekeke...Lagi satu kabo kat lina tu,salahlaa.Ade ke kat situ.Huh!..