::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, April 7, 2009

Coklat Choclairs


ha ko!!
Sebotol lagik...
Ni penangan Maktok dia la yang layan karenah cucu2 nya yang ske makan tolat...
Termasuk anak menantunye ekekeke
Tapi tak cepat abis sebab tak larat gak woooo
Asik dok kunyah mende alah ni jek, sakit prot dibuatnye..
Tapi dulu kalo kenduri2 kasi tolat ni, pasti tak cukup tapi skang rasa nak tolak jek sebab dah muak dah makan tolat ni ekekekeke


9 luvbites:

atty's said...

nanti ilang semua gigi ko.nanti

LoVEaQshA said...

Amboi kak sebalang coklat,nti ada yg rompang gg tue..hehe

Ayen said...

Sebotol ke tu,bkn setabung or sebalang?...

CuTeMiUt78 said...

uish.. makan tolat ya.. bak sini bagi aku..

~~ciklinn~~ said...

aku pun suko gak cokelat...... hihihihih lawak jer kkayatt ilang gigi....

lie_nurulz said...

wah!sedapnya kak ena..terasa dia punya lemak coklat tu kat sini..
nak titett..!!

ima shhs said...

salam singgah....

jgn mkn byk sgt cokelat tuh wehh...

ima shhs said...

iiii

[S]itie [B]Um [B]Um said...

x brape suke coklat ni..