::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, April 29, 2009

Novel idamanku

Kowang yang dok KL pasti tau ade Pesta Buku kat PWTC kan..
Aku ni pantang tol kalo ade pesta buku, mesti nak borong banyak punye..
Tapi malangnye kali ni, aku takle nak p sebab nanti nak p amik Bibik kena p lagik, tak larat woooo...
So aku ingat nak mintak tolong sesape yang tolong belikan..
Alhamdulillah, adik cayang aku
Adik Zura sanggup nak belikan untuk akaknye tapi bile fikir2 smula, takut plak menyusahkan dia kan.. wat plak bile nak bagi tu...
So ade la sowang awek ni, sepupu pada dak
blogger sowang ni yang sanggup belikan...
So aku pun bank in kan wit aku ke bank bf dia...
Alhamdulillah, kabar berita yang aku dapat petang semalam yangmana sume novel2 yang aku nak tu dapat..
HOYEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nanti aku p KL kena jmp n banjer dia roti canai r ihiks...
Ilang kempunan aku..
Tinggal satu jek kempunan aku kini iaitu MPV EXORA ekekekekeke
(B, kalo takmo baby air liur melejeh, beli tau ihiks)

post signature

3 luvbites:

reen said...

aduhai....jelesny..sy pn lum dpt lg ksemua tajuk tu...tp one day akn dptkn gak...skarang ni sy tngh cari nvel yg brtajuk...HADIRNYA CINTA BY PITTERIAH ABDULLAH...susah tul nk dpt!!..huhuhu..

neezareef said...

2 drpd novel2 tu aku dah dpt..tp lom baca..pastik pn x bkak lg...huhu

CuTeMiUt78 said...

ho...ho..ho.. besa giler ngidam ko ya.. eh.. na, MPV dari produa lagi cantik dari EXORA tau.. harga pun murah.. cuma blm launch ja..bln 11 ni baru keluar.. aku dah tgk.. memang tip top.. rasa cam nak tukar plak ngan myvi aku tu..