::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, April 23, 2009

Coping bebs!

Beginila gayanye anak2 kesayangan aku ni bile masuk Mall..
Selagi leh muat troli tu, HARUSSS drang disumbatkan ke dalam troli..
AKu takmo salah sorang pun anak2 aku ilang dipandangan mata..
Bukan senang wooo nak kandung dan branakkan drang..pastu senang2 jek anak2 kiter ilang orang amik so better kiter ni sebagai ibubapanye menjaga mereka dengan sebaik mungkin..
Btol tak?

Pasan tak susu Dutch Lady yang aku borong tu?
Ekceli masa ni SALE dalam RM17.89 tak silap aku..
Selalunye harga susu tu RM21.80 so bile dah murah ni, borong la banyak2 kan ihiks..
Dalam pada tu pastinye ade barang2 len yg aku borong kan hehehe

Masa ni kitaorg bengang ngan dak cashier..
Aku paling pantang jenis yang keje cashier tapi muka cam cinabeng!!!
Hodoh tu takpela, ni masam cetung!!!! Aloooo kalo ase nak masam2, dok kat belakang la..
Dok kat cashier ni kena peramah atau paling cikai pun SENYUM :-).. Susah sangat ke?!!!!


post signature


3 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

eh murah lkah ena susu tu...mmg harus kau borong byk2.... jimat n senang... tak putus stok....

hishh germam betulah aku tgok anak2 dara kau..bambam..rasa nak ku cobet2

syareena said...

sya bru nak soping alini, ekeke gajikan?? ciannye si comey2 tu duduk dlm troli, tp bagus2 demi keselamatan anak2 kan?

RaFFLeSiA MeRaH said...

senang mcm tu ena....anak ader dpn mata....dari diorg berlari kejar sane sini, tup2 ilang, lagi bahaya....tapi letih nolak troli berat ajer laaa...hehehehe....sbb anak2 ena tu dah besar2....