::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, April 29, 2009

Penangan AF7

uwaaaaaaaaaaaa syahdu bebs!!!!
ARIL TERSINGKIR..
Nampak taksub aku tengok AF7 kan..alaaa bgla aku pluang..
Ni pestaim baru leh tengok AF, kalo idak selama ni juz dengar jek dr org
(sebab ler ni baru ade Astro ihiksss)
Syahdu bebs...
Wat plak tengok Ac Mizal yang terkenal ngan lawaknye tu pun menitiskan airmata..
Memang tak sangka sebab Aril banyak improovement..
Ni mesti kes Marsha yang selalu kaco dia so si Ju ni berpakat ngan geng2 dia jangan undi Aril cuz memula konsert, Aril dapat tempat ke4 undian paling tinggi..
Aku mati2 ingat Claudia tapi akhirnye Aril yang tewas..
Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
memang kekadang nampak dia over tapi bile kowang tengok bebetol, dia ade sifat tanggungjawab tau... dia leh settlekan masalah org malah paling best dia ske sakat orang

Layan gambo2 dia huhuhu


post signature

5 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

ena ku lak kan mcm takleh masauk lak AF ni skrg.... rasa mcm tak bestlah diorg nie.... huhuhhuhuhuhuh

arill mmg bestlah aku tgok... tpai takde rezeki dah utk dier....

atty's said...

wakakakkaka..na..gitu ler penangan..AF..ye..

sabtu ni den tk dpt tgk..
ulangan pun tk dpt..huuhuhuh

Diarihatiku1976 said...

yes.. saya suka minat dia setelah zizi tersingkir... dia ada aura untuk jadi penyanyi.. yg lain tu mcm tak sesuai je kan...

neezareef said...

x pe..tebaik wokkkkk

Amna Faqiha said...

meh reramai ke stadium putra bkt jalil.. sape nk tiket angkat tangan..hikhik