::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, April 21, 2009

Semangat M.U

Semangat hubby aku nak makan sini..
Memula dia tak pasan yangmana kedai makan ni untuk penyokong2 MU..
Dia mati2 ingat nama tokey kedai tu MAN wakakaka dasar betak kelubi tol la....
Bile aku btau dia, barula dia pasan...
Hingga sanggup nak tapau makanan kat kedai ni...
Macam2 ragam hubby aku ni..
Agaknye peminat bola camtu kot...


post signature


4 luvbites:

ima shhs said...

mmg r ena... kekdg akak pn jd konpius dgn peminat bola nihh...heheheh...

Lina said...

ko kata laki ko betak kelubi ish... ish... ish...

Diarihatiku1976 said...

Kalau dah fanatik memang gitu kot ekk

Ayen said...

Bukan xtau tp saje je buat2 xtau,hahaha....