::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Sunday, April 26, 2009

PESTA BUKU DI PWTC

~ STICKY MODE ~



UWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
saper yang nak p PWTC sebelom 26hb ni plsssssssssssssssssssssssss tulun la aku..
Dulu aku ingat aku leh bertahan tapi ngidam aku ni dah melampau2.. nak gak beli novel2 kat situ...
Nak p mak aiii jauhnye.. nanti nak amik Bibik kena p skali lagi ke KL..
So saper2 yang nak p PWTC, bole tak tolong belikan aku novel2 yang aku nak?
Aku bank in kan wit ke dalam akaun kowang then kowang tolong belikan..
Kalo tak cukup, kowang cakap, aku leh bank in kan lagi tapi kalo lebih, aku halalkan..
plsssssssssssssssssssssssssss tulungggggggggggggggggggggggggggggg
aku dalam kengidaman niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
huhuhuhuhuhuhu


post signature

15 luvbites:

LoVEaQshA said...

Akak jomla g skli..
zura nk g sbtu nie..
Besh ckit lau g rermi.....
Xsbr nk cri novel..

Ena said...

adoi sayang..
akak ni dok KUANTAN bukan dok PUTRAJAYA :P.. jauhla syg...
gpun tak larat, nnt nak amik bibik kena p smula KL...
adik tlg belikan leh (sambil kedip2kan mata ihiks)

LoVEaQshA said...

Bole sgt2 kakak ku syg..
Akak nk novel apa????
Nti dh bli zura pos yer...

Ena said...

shayang giler aku kat adik aku sowang ni....
takyah pos syg.. nnt kiter jmp ek.. masa akk p amik bibik.. itupun kalo zura sudi jmp akk huhuhu...
nnt akk SMS ek..

LoVEaQshA said...

ok sis..
Ala zura tkut akak xnk jmp zura..
yela sapa la zura nie pd akak kn????
hehe sentap plak!!!
Ok lau nk jmp lg best.....
Nti jgn lupa sms k..

CuTeMiUt78 said...

uish.. dasat ko punya ngidam kan na.. tak dpt nak tlg..

Anie said...

selalunya kakak anie pergi...nanti anie try tanya dia

Ayen said...

saye pun sayang jgk kat zura,hahaha...xyah susah2 nak pegi sane,ekekeke...

Ena said...

zura..
ishhh.. pe plak tak sudinye.. sudi beribu2 lemon lg nak jmp ni..
nnt akk bg senarai buku ek..
YE!YE!

cute
hahaha dr awal peknen ngidam aku camtu, ko tak ingat ke ekekeke.. tapi kali ni ngidam aku, hubby aku bolayan huwaaaaaaaa

anie
ye!ye! anie nk tlg gak ke? cuba tanye dia baper persen alaf21 bg diskaun ek kali ni

ayen
bwekkkk dengki!!!!! :P:P

akubye said...

lor.. ingatkan ngidam mende lah tadi.. kasi suspen je.. pokabo weh! tadi belek2 blog kengkawan terus sampai sini.. so cuba plak u selak2 blog lain.. mana lah tau sampai plak ke blog saya.. ahaks!! TQ

~~ciklinn~~ said...

ena ko gi blog fiza nordin dia salah sorang penulis yg akan ada kat sana... ko kirim jer kat dier...mana tau leh dpt lagi murah.... peace...

aku takleh gi byk agenda minggu ni hahhahah

Ena said...

akubye..
adehhhh pesal takle masuk blog awk ni... takpe nnt kiter cuba kat umah..

linn..
btol ke? pe link blog dia? lenkali tinggalla jejak linn, senang sket aku carik adehhhh

atty's said...

alor na..aku tak pegi ar..
kalo gie leh tolong ko belikan na..

PerantauSepi1306 said...

uiksss kit apun lepas pesta ni ena.. huhuhuhuuhu.. takpe nanti kalo ada lagi moh pegi sesama...

UnGu VioLet said...

slm.. ade award menanti di blog mar.. ade mase, singgah dan ambik yer.. slm syg..