::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, April 22, 2009

Ulat Buku

Kowang tengok!
bermacam2 gaya si Kakak ni dengan bukunye..
Kat umah camtu gayanye..
Dalam keta plak camtu gayanye..
Dasar olat buku tol la...

Kakak ni paling senang, suruhla buat ape aje tapi kalo nak janji pape ngan dia, juz beli buku jek.. Tak kira la buku cite atau buku keje.. Tak kira yg mahal maupun yang murah asalkan dia ske ngan buku tu..
Selalunye kitaorang beli kat Giant jek..
Buku paling murah RM2.99 dan paling mahal pun RM10.. senang sangat kowang
Aku taktau dia ikut sape jadi ulat buku ni..
Nak kata ikut bapaknye hishhhh jauh skali..
Nak kata ikut aku, olat buku Novel bole la ekekeke..
Ntahla.........
Tapi alhamdulillah, hobi dia ni pasti wat dia jadi pelajar yang cemerlang dan anak yang berguna suatu ari nanti.. AMIN...


post signature


5 luvbites:

LoVEaQshA said...

wah rjinnyer kakak bc bku..
Aunty zura rjn gak bc buku tp novel la,nti sbtu nie nk g pesta bku kt pwtc..
ka ena bwkla ank2 g sn msti kakak suka byk buku ada kt sn..
Leh kita jmp skli..

ima shhs said...

Insya Allah...kakak akan jadi anak yg berjaya satu hari nanti...amin

atty's said...

alhamdulllilah..tgk akak..rajin..baca buku..

CuTeMiUt78 said...

bagus2 kakak.. rajin membaca..

Ayen said...

Dah klu rajin gitu ikut sape lagi klu x abahnye,hahaha...