::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, April 24, 2009

Susu Ibu

Hehehe...
Dari dulu memang aku biasakan diri minum susu Anmum ni bile peknen...
Mujur sedap, wat plak cicah ngan biskut berkrim nyum3x..best giler
Aku lebih ske perisa vanilla dari coklat...
Tak penah rasa pun perisa coklat tu tp yg pasti aku takut muak jek ihiks..

Beli susu ni ekceli dapat pezen ni tapi aku tak tebus lagi..
Laki aku nak yg termometer tu..
Ntah ade ke idak...
Kowang peknen minum susu ape?



post signature


4 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

huaaaaaaaaaaaaaa tlg aku lak kalu ngandung mmg takleh telan benda2 nie..... kesian anak2 aku... aku minum susu kotak ja....

Amna Faqiha said...

sama ar..saya pn ms pregnant ari tu minum anmum gakk yg coklat sedaappp..skrg pon minum susu lg..

Lina said...

hahah aku kalo beli susu tepung tu kompem tak abis... pregnant 2 taun akan dtg pun ada lg... mmg membazir lar klu beli... so alternatifnya aku minumlah susu coklat dutch lady tu... kdg2 beli yg kotak kdg2 beli yg botol... itu je lar yg bole aku telan...

Tink said...

sama lah tapi cekelat ajo.
yg lain takot nak cube heheh