::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, April 15, 2009

Nak balik dah...

Ok.. ni namanye pokok teratai..
erk! btol ke weh.. aku pun tak yakin muahahah
Tapi yg pasti ramai giler owang snap gambo2 bunga ni sebab di pagi ari dia punye kembang perghhhhhhh cantek siotttttt.........

sblom balik, HARUSS mak2 buyung ni amik gambo dengan anak teruna pujaan ramai ni dulu ekekeke..
(pasan r abang tuh) :P
Cantek tak hasil tangkapan gambar ni..
Walaupun dalam keadaan tak bersedia tapi aku ase cam cantekkan..
Kalo di photoshop, lagi cantek ihiks...
Sape yang amik ek.. sat ek...

Ha ni la dia...
Hanya ni jek gambar dia yg aku ade...
Takde gambar len lor....


So kalo pas kursus, wajib amik gambo ramai2 kan..
So masa ni tengah perbetulkan kedudukan..
Cik Ziana punyela risau aku jatuh kat tepi tu...
Kalo dok tengah nanti aku rimas so better aku dok tepi..
Serun la jugak jatuh kan sebab takde tempat nak pegang tapi tawakal je la...

Haaaa ni la dia satu opis aku....
Ade gak yang takde ni..
Mujur tak runtuh tangga tu ihiks..
Cari mana satu aku?
Alaaa takkan tak nampak..
Nampakkan ihiks...


post signature

8 luvbites:

LoVEaQshA said...

hah kak ena zura rs akak yg blkng bju ijau tue kn????

Btl x

AkMa said...

best le dah bleh balik dr kursus..mesti x sabo nak balik kan?

RaFFLeSiA MeRaH said...

nampakkkkk (sambil angkat tgn)....ramai gak staff opis ena yerrrr....tgk bunga teratai tringat dulu2....suka mkn buah teratai sbb blkg umah dulu ader pokok teratai tumbuh...jenuh mkn buahnyer...bunganyer pun kitorg x heran....heheheh...

~~ciklinn~~ said...

wah sonotnya kau bercengkarama reramai camnie.... windu aku tau saat2 mcm ni....

amik gambar ramai2 wah syok2... hihihhihh comell jekr kau kat tepi tu.....

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. okey tamat sudah sesi kursus..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tempat yg menarik...
nak2 yg berbaju biru tu
mak buyung

hahhahaha

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

lie_nurulz said...

sonot balik ye..
dpt lepas rindu kat cik abe..;p

PerantauSepi1306 said...

tantek teratai tu.. wuhoo pose rasmi kursus.. misti besh kan kenangan berkursus nie ;D