::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, April 6, 2009

Hiasan Keta

tantek tak hiasan pertama untuk keta aku? ihiks..
selama ni memang aku angankan nak mentantekkan keta tapi dek kerana aku takde keta (keta laki aku payah, banyak ngat songehnya) aku mampu pendamkan pe yang aku nak wat..
Tapi skang!!!!!
aku dah ade keta sendiri... ye!ye!
So perkara pertama harusla aku beli mende goyang2 ni..
Aku dah lama tingin n ske tengok mende2 ni kalo dalam keta owang..
Tengok dia goyang2 terutama yang jenis kepala kartun tu.. ohhhh so cutieyyyyyyy..
Ase nak hempuk2 jek mende tu bila dia gerak2 ekekek tapi masa tu harganye cecah dekat RM50 gak..
Dari aku bazir wit beli mende alah tu, bek aku beli mende yang berpekdah ihiks (alasan tuh!!)
So kali ni, aku tengok harganye murah banget sehhh RM15 jek.. kat pasar malam plak tu so harusss ku sambar dua ihiks..
Aku terfikir2 gak nak tema kaler pe la dalam keta aku ni..
Nak kaler pink, adehhhh lembut sesangat, nek geli geleman plak aku ase..
Nak biru, huhuhu rasa cam dah rasa tak lawo dah kaler tu..
Skang ni aku ske kaler pepel pink gtu tapi takde plak..
Alik2 aku amik dua2 kaler iaitu biru dan pink, biar kalering sket keta aku.. biar r hubby aku kata cam taska ke..tadika ke.. budak2 ke... ape ke... dulik ape aku (jeles la tuh!! bwekkk :P) yang penting bila aku dok dalam keta aku, aku pun ceria hehehehe...
Ermmm pasni nak beli yang satu set hiasan bantal dalam keta plak..
Slow2... takle beli sekaligus...
Bankrup guwe ihiks...



5 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

mmglah kalu kete laki susah nak letak apa2.... cam aku ni..ksut pun tkaleh nak letak..geammm aku.. ha dulu masa aku ada kete sendirik segala harta mak nenek aku leak dlm kete...termausk benda teleng2 nie... heehhe

Ena said...

ciklinn..
ko ni nak kejo ape ni..
truk beno spelling ko komen aku..
kot ye nak terkucil pun, p la kucil dulu n baru komen aku ekeke

LoVEaQshA said...

Eeee cutenyer tgk bnd tue..Lau hubby zura pown xbg ltk dlm kete kunun malula tue..
Dia kata cam apa jer,ala lntkla kn..Tp penin lau asyk tgk pala dia goyg jer nti juling plak,hehe
Akak jgn asyk tenung jer nti tkt akak ikut skli bnd tue bgyg jer..

CuTeMiUt78 said...

he..heh.. memang cute le.. tapi cam aku kan tak blh letak benda2 camtu kat keta aku.. karang habis dikerjakan dik budak bulat tu

[S]itie [B]Um [B]Um said...

comel..comel!!