::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, April 24, 2009

Cepat masa berlalu


Hmmmm
cepatkan masa ni berlalu...
Tau2 dah nak masuk bulan 5 dan kandungan aku plak dah berusia 6bulan...
Rasanye baru lagi dapat tau peknen..
Baru lagi ase keciwa sebab peknen yang tak terancang.. bak kata org eksiden uhuks..
Tapi idakla tak ske akan kandungan ni kan.. dah rejki so trima je la...
Tapi kali ni amat berbeza ngan wak aku peknen anak pertama dan kedua dulu..
Kali ni aku tak morning sickness tapi aku cepat mengah dan letih..
Kali ni gak aku ase prot aku cepat kembung tapi dak2 opis tika aku peknen 6bulan ni pun dia leh kata aku dalam 2..3bulan lagi usia kandungan aku..
Eh! Ye ke?
Tapi aku tak nafikan, dulu usia masuk 6bulan aku dah pakai 'uniform' tapi kali ni aku rileks lagi pakai baju2 kurung aku..
Adakah prot aku kecik?
atau adakah aku tak gemuk mana cam aku peknen dulu?
ekekeke....
Takpela, janji kandungan aku dan diri aku selamat, sihat dan sempurna kan...
Tapi yang tak beshnye, masa peknen dua org dulu, aku full poser...
Tapi kali ni, mletop dalam bulan poser...
Aduhhhhh truk la aku kena ganti poser sebulan..
Yang paling tak besh.. takle beraya makan lemang huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Baru bajet nak melaram tahun ni tapi nampaknye hubby n anak2 je la dapat..
Aku hanya mampu pakai tshirt ngan ken batik serta sanggul rambut cam pokok kelapa jek huwaaaaaaaaaaaaaaa cedey...cedey.....


post signature

3 luvbites:

lili11 said...

U sanggul rambut cam pokok kelapa tuh mesti lawa ek. Tahun ni nampaknyer bayar fitrah lebih sorang ler... Tahniah.

LoVEaQshA said...

Akak cayang..
Xpela kira akak beruntng sb ada rzeki,lau akak xnk meh bg kt adik zura leh?????
Gumbira rs hati lau ku dpt bby kak ena...kuikuikui...

Ena said...

lili11
alaaaa takle jenguk blog ke..
camne ni huhuhu.. anyway thanx!

zura
amboi..amboi..amboi..igt kandung anak cam bawak anak patung ke :P
takpe, zura leh wat anak2 akak cam anak2 zura sdiri hehehe tp takle amik la ihiks...