::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, April 21, 2009

Lawatan ke PDT Pekan

Khamis lepas aku kena p ikuti lawatan 5S ke Pejabat Daerah dan Tanah Pekan..
Disebabkan drang dah dapat sijil MS ISO terawal sekali so kitaorang kena la tengok pe kelebihan drang sampai leh dapat secepat tu kan...
Dua buah bas SUK yang terlibat, satu bas panjang dan satu bas pendek..

Aku kompem la nek bas panjangkan...
Sebab pe.. sebab aku pun taktau sebenarnye bape orang yang p ihiks..

Ni kaum lelaki disebelah malah dibelakang aku sedap tido..
Nie mesti kes tengok bola kul 2pagi ni.. masa tu tak silap aku MU lawan Porto kot..
Ni geng aku..
Mujur ade dia, kalo idak mati kutu la aku huhuhu

Akhirnye sampai jua kami di PDT Pekan..
Balik kampung aku...
Lama dah tak jejak kat Pekan ni.. rindu la plak

Hmmmm awal2 kedatangan dah ditatangkan dengan pelbagai banner 5S..
No wonder la drang leh dapatkan..
Kat SUK buat nye satu opis tapi takkan nak letak banner untuk satu bangunan kan...

Sebelum melawat kenala diberi taklimat dulu kan...
Besar n cantek gak bilik mesyuarat drang

Wahh sempat lagi posing tu ihiks...

Pas taklimat yang selama sejam, prot masing2 dah krot kret krot kret tapi drang ni sakan plak nak tanye itu ini dan akhirnye terlepas jugak azab lapo itew...
Maka makan la kami..
Adehhh menu plak tak best tapi disebabkan lapo yg teramat sgt makaaaaaa................

Ha!!! licin ko!!!!!!!!!!!!
ekekeke
menu meehoon jek pastu nasi lemak dalam 20 bungkus.. sape cepat dia dapat so walaupun aku ni 'mak buyung' tapi bab makan memang no.1 la aku p dulu muahahaha..
kenyang la untuk seketika

Bile p ke tandas drang, mak aiiii hiasan jugak ek..
siap berbunga2..
kalo aku dok sini, mau tido dalam tandas ni ekekeke

Seperti biasa 5S tentunya SUSUN kan so fail drang memang tersusun rapi serta dilabel la...

Tengah lawat2, eh! ade gak dak sorang ni ek..
Mamat Chelsea ekekeke
Dik oiii, org sebok dok kejo Liverpool n MU, ko tetiba jek pilih chelsea ek..
Takpela... tapi yg pasti 'Indah khabar dari rupa'..
Punyela eksyen ngan 5S dia alik2 kiter p lawat cehhh ampehhhhh
Meh dik!! ko tak caya, ko meh lawat akaknye opis, mesti wat ko ternganga punye sebab 5S kitaorang lg kless ngan opis ko nye dik.. Siyesssssss....

Anyway dik..thanx atas layanan peramah kowang..
And congrates too cuz dapat sijil tersebut...


post signature


5 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

ena aku dah gi gak opis ni dulu.... hihihihihhi ha ko bayangkan org selngor dah sampai sana dulu..ngeh ngeh ngeh... aku ikut lawatan ahli majlis opis lama aku...pehtu kitaorg terus ke tioman...

Ayen said...

Tandas tu kat luar cantek je dgn bunge2annye tp tgk x kat dlmnye.Kot2 penuh ngan bau2an bunge atas mangkuk,hahaha....

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. jenjalan cuci mata

ima shhs said...

biler akak nak wat lawatan kat ofis Ena lakkss yerkk...ahakss..

Lina said...

weh itu jer gambo yg ko amik nampak sgt 5s diorg tak klas cam opis kite ek...