::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, April 10, 2009

Jom larikkk...

sob..sob..sob...
aku nak lari dari umah uhuks...
cedey akan keidopan ini..
baik aku lari je dari segalanya
sob..sob..sob...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
ekekekeke
ACAH je lor...
gile pe lari dari umah..
kalo lari pun, aku bawak mak, hubby n anak2 aku, bleh? ihiks...
bek takyah larikan kalo camtu..
ekceli beg tu untuk aku p Kursus Fail Meja petang ni..
jauh wooooooooooooo
dekat Beserah tu ha...
ekekeke
bg dok kuantan tu tau la jauh mana tempat tu ngan opis aku muahahah
sume dak2 opis terlibat, tiada pengecualian...
aduhaiii bowingnye lahaiiii
orang ari minggu nak dok berehat, ni kena keje la plak sampai ari Ahad ni..
KOMPOM ari senin ni aku mintak MC atau EL ekekeke
Eh! nak tanye.. untuk 3ari 2malam, besar ke beg aku tu ek...
Biasala kan, org pompuan banyak mende nak bawak kan..
Org laki memang r, bawak beg sandang pun dah cukup..
ntah2 alik2 pakai baju n suar yg sama untuk 3ari pun dah ok bg drang..
aku idak le, kalo leh seharian tu 2x tuko baju, tak selesa aku...
tapi yang pasti, sob..sob..sob.. malam ni takle tdo ngan hubby n anak2 aku huhuhu
Jaga diri baik2 ye sayang..
Kalo windu, meh jenguk Ibu ek...


11 luvbites:

T.u.Y.a said...

kak ena,kira ok la beg tu..x beso x kecik..yang sedang2 saja..hehehhe..elok2 la eh g kursus tu,yg pnting yang kat dalam peyut tu..

LoVEaQshA said...

akak lau zura g 2ari jer pown beg dh cam nk g oversea 2/3thun..sume nk bwk..
Mak zura salu perli "nape xbwk jer umah nie trus g krsus"..hehe lawak gak mak zura tue..
Sb zura rs sume nk pki pdhal bkn smpt pown,tuela tabiat zura yg smp skrg xleh ubah lau kemas beg nk g mn2..

atty's said...

KALO AKU KAN NA..MAU LAGI BESAU DR TU BEG ..NYA.

KALO LEH NGN ALMARI2 AKU NAK HANGKUT..

TAKECARE NA..

Tink said...

nak hitot!!!

UnGu VioLet said...

all the best kak..

myle@my said...

owh..
igt betol2 nk larik td...
nak ikot gak lerrr..
best gak larik2 neh..
hehehe...

neway...
beg tu kire ok ler...
kalo xckp tambah lagi satu beg tuk bawak jajan ngan kelat byk2..
hahaha
=D

Anonymous said...

wow berjalan sesaja adik akuni...cian kena tggal ank buah tu..yg bapa buah tu lantak p la
kedia hikhikhik jgn mareee ayemmuda kalu marah nanti bin tua lak...kakakmu

CuTeMiUt78 said...

lor..kena keja ke.. sian ko ya.. takpe la, 3hari 2 mlm je kan.. pastu blh ler hilangkan rasa windu2 tu.. anyway.. tunggu something ya

ima shhs said...

Best gak sesekali gih kusus nih...heheheh...

Akak dah pernah gih kusus tuh... tp 2 taun yg lepas rr...:))

Beso beg....hahahah !!

Diarihatiku1976 said...

mak aii.. suspen je ekk.. ingat napelah tadi.... hikkk

[S]itie [B]Um [B]Um said...

camat berkerja!! hehe