::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, April 30, 2009

Bekal susu

Heheheh baik kan aku..
Seorang Ibu peknen yang baik untuk kandungannye..
Siap bawak bekal susu Anmum lagi minum kat opis...
Ekceli bukan pe weh, kalo time keje memang takde masa nak minum kat umah..
Kalo malam2 kuar makan luar, memang kompem tak minumnye..
Pagi memang tak sempat pun..
Kalo tak makan malam, barula aku berkesempatan minum susu ni..
Tapi ade 'pasangan'nya.. tak best r minum ni saje..

Mesti la di celup ngan Oreo...
Camne iklan dalam TV tu?
Pusing, jilat, celup dan makann ekekeke
btol ke?
So stok Oreo pasti ade selalu, kalo idak tak syok woooooooooooooo

Tadaaaaaa....
Jom minum jom..
Besssstttttttttttt...

Ha!kowang jangan mintak biskut Oreo aku ek..
Tak cukup ni!!!
wakakakak kodokuit gak tu ihiks...


post signature


2 luvbites:

LoVEaQshA said...

hehe gud mum...
Mnum susu tue salu spya bby n ibu sht salu!!!
Akak nti nk borrow novel erk????
Buleh kn???

ima shhs said...

Bagus2...minum susu bagus tuk kandungan.....;)