::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, April 10, 2009

Chef Eiqa

ATTY,
entry kali ni aku tujukan buat ko..
Bukan pe, aku nak suh ko gelak2, ketawa2..abis kurang ko sengeh sket pun dah kira ok (sebab ko tengah down kan)..
Aku nak suh ko tengok anak dara aku ni iaitu Chef Eiqa dengan harta mende yang ko bagikan wat aku.. Pekdah jugak atty..
Tak susah2 aku nak tron ke dapo, ade org volunteer nak tolong aku ekekeke
Senyum2 slalu ye atty....

7 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

hamboi2 bukan main lagi cef ha..mmg betul2 bersih baju dia ena sbb apron sampai kaki..heheh

atty's said...

adeh ena..aku masuk2je.aku terus senyum..ko..

tp musnah impian aku..nak tgk ko pakai na ooi..

tq ceria kan idup aku ena..muaahh..

Ena said...

ciklinn..
hahaha bersih sungguhla umah aku..

atty
erk! ko nak tgk aku PAKAI je kan.. bukan pakai masa masak kan.. bleh..bleh..bleh.. nanti aku tunjuk ihiks..

neezareef said...

wah..ade n3 khas yo

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. siap n3 khas lagi.. chef Eiqa nak masak apa hari ni..??

Suki Cida said...

apa ena dah buat dengan si adik ni...hahah kes dera ni... uhuhuhu.... lama tak drop komen dengar cerita anak2 ena...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

nampak sebatang je bdn die