::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, April 9, 2009

TAG ke-25

Kali ni aku dapat TAG dari adik ku iaitu zura dan cute
Nama Timangan anda:~
Ena, Na (ishh sama jek la.. yg pasti tak lari dr nama NA le.. nama ejekan tu takyah le ek)

Anda seorang yang:~
~ keras ati
~ penyegan
~ open minded
~ panas baran
~ tapi cepat sejuk huhuhu
dan sewaktu dengannye la hehehe
nak tau, meh jumpa meh pastu kowang desribekan sdiri ihiks..

Insan teristimewa?? Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda:~
Pastinye hubby dan anak2 aku..
Walaupun kekadang pangai masing2 wat ati aku bernanah dan gerammm namun buruk baiknye drang tetap istimewa dalam idop aku..
Tanpa drang, tak mungkin aku berdiri setabah dan secekal ini dan aku akui, aku bersyukur dikurniakan drang dalam idop aku..

Lagu kesukaan anda:~
ske lagu yang jiwang2 ihiks..

Makanan kesukaan anda:~
AYAMMMMM nyumnyumnyum...
dan tolat ihiks..

Warna kesukaan anda:~
Dulu ske biru..
pastu ske
pink
tp skang cam ske pepel
tp kalo rasa nak nampak sport n ganeh, aku ske kaler itam..
bole gitu? ihiks..

Tiga benda mesti ada dlm beg anda:~
~ henpon
~ wallet
~ compact powder n gincu hehehe

Kali terakhir masa anda menangis & kenapa:~
hmmm ntah! rasanye dah lama tak nangis kot ihiks..

Tag rakan anda:~
~
http://attyfir.blogspot.com
(kalo kowang dah buat, abaikan je ek)



7 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. bagus2 udah laksanakan itu tag yo

atty's said...

nanti free..aku buek..ek.
aku pun penyegan..

Zanna_MamaBatrice said...

aisye....baru nak tag...rupanyer ena dah buat dulu...hu hu hu

LoVEaQshA said...

thniah sis bjya wat Tag nie..hehe
n tankz sb sgup ung ms wat tag nie..jgn serik2 taw..

neezareef said...

aku ditag yg sama oleh 2 org yg bebeza..nnti aku wat skaliarung

~~ciklinn~~ said...

huaaaaaaaaaaa ko kan tau aku anak murid yg mals...takpe2 aku try utk buat...

[S]itie [B]Um [B]Um said...

tag..tag