::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, April 30, 2009

Shhhh..tolattt


Shhhhhhhhhhhhh....
kowang nak tau tak...
tapi jangan bising2 tau..
nanti orang tau..
bile orang tau dia nak..
bile dia nak pasti tak cukup huhuhu
so jangan bising2 tau..
aku btau kowang ni pun sebab kalo kowang tau, tak jejas pape pun ekekek
meh..meh..meh...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Heheheh
aku suh dak opis belikan aku tolat cadbury ni ha...
Aku makan sowang2, siap sorok dalam laci lagi muahahah
kodokuit kan aku..
Nak wat camne, kang kongsi kang..tak cukup wooooooo
janganla anggap aku kodokuit walaupun sememangnye di tika dan saat ini aku memang kodokuit wakakakak
ahhh dulik.... kowang cakap la ape aje yang pasti nyumnyumnyum...cedap wooooooo
pasni aku nak wat majuk ngan cute sebab dia dah kata, kalo aku majuk, dia nak pujuk aku dengan melonggokkan tolat didepan mata muahahaha
aci gitew?....
ko jangan longgok dalam n3 udah le cute, sian anak dalam prot aku ni huhuhu

post signature

3 luvbites:

nenekrock said...

kak cuba akk cek belakang ingredian cadbury tu ada E904

E904 adalah wax pengilat cekelat
n ia diperbuat dr lemak ba alip ba ya

E900 hingga E904 terdapat kandungan baby itu

lepas ni beware eh mkn cekelt kene cek

Lina said...

wehh ko x ingat ke aku ni seopis ngan ko... nak sorok ngan aku...itular sorok2 tgk coklat ada e904... kiranya selama ni org islam mkn ba alip ba ya lar yer

atty's said...

makan cekelat..sorang2 ye..